Iso 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sanal Sınıf 8 Ekim 2020 Perşembe 19:00 Çevrimiçi Eğitimler
1 / 30
Eğitim Hakkında

Çevrimiçi Eğitim Açıklaması: Eğitim ZOOM platformu aracılığıyla online eğitim olarak gerçekleştirilecektir. Online eğitimimiz günlük ortalama 2 oturum olarak yapılacak olup, oturumlar arasında aralar verilecektir.
Online eğitim katılım bağlantısı eğitimden önce kayıt yaptırdığınız mail adresinize gönderilecektir.
Tanımlanan eğitim süresinin tamamına katılım zorunludur. Online eğitim katılım süreleri MMO yöneticisi tarafından denetlenecek olup, katılım şartlarını yerine getiren katılımcılara katılım belgesi düzenlenecektir.

Eğitim Adı: ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi (Çevrimiçi Eğitim)

Eğitimin Hedefi: 

Kuruluşlarda Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Şikayetlerinin Değerlendirilmesi Yönetim Sisteminin Kurulması ve Uygulanması konularında kılavuz bilgilerin verilmesidir.

Eğitimin Kazanımları: Bir kuruluşun mevcut müşterisini elinde tutması, yeni müşteri edinmesine kıyasla en az dört kat daha masraflıdır. Müşteri kaybeden kuruluşların bu kayıplarını telafi etmeleri ve itibarlarını tekrar kazanmaları büyük çaba ve maliyet gerekir. Bu durumlara maruz kalmamak için her yönetim sisteminin ortak yaklaşımı olan önleyici yaklaşımla sistemimizi yönetmemiz gerekmektedir. Katılımcıların müşteri memnuniyeti yönetim sistemine hakim olmaları hedeflenmektedir. Kişi;

  • Müşteri şikayeti ile karşılaşılan durumlarda kuruluşlara
  • nasıl davranmaları gerektiğine dair yol gösterir.
  • Kuruluşlara, müşteri ile yaşanan bir olay sonrasında
  • “özür” dilememiz yeterli mi, yoksa telafi etmek için
  • tazminat ödemek de dahil olmak üzere daha büyük bir
  • faaliyet mi planlamamız gerektiğine dair rehberlik eder.
  • Müşteri ile yaşanan problemlerin en adil şekilde ele
  • alınmasını sağlar.
  • Şikayetlerden ders çıkarılarak iyileştirmeye açık alanların
  • tespit edilmesini sağlar.

Eğitimin Yöntemi:  ZOOM uygulaması üzerinden çevrimiçi ve teorik olarak yapılacak eğitimde katılımcıların derse katılımını arttırıcı bireysel ve grup çalışmaları yaptırılacaktır.

Tarih: 08-09 Ekim 2020 (2 Gün)

Eğitim Saatleri:19.00-22.00 

(Çevrimiçi Eğitim Günde 2 Saat, Toplamda 6 Saat Olarak Yapılacaktır.)

Eğitmen: Nermin BİLİMLİ (Linkedin Hesabı:  https://www.linkedin.com/in/nermin-bilimli-9864133b/?originalSubdomain=tr)

Belgelendirme: Eğitimin tamamına katılanlara "Seminer Katılım Sertifikası" düzenlenecektir. 

Eğitim İçeriği

Müşteri memnuniyeti ile ilgili temel prensipler,Müşteri mennuniyeti yönetim sistemlerinin ve belgelendirme çalışmalarının yararları,

  • Müşteri memnuniyeti yönetim sisteminin organizasyon yapısı
  • ISO 10002 standart maddeleri yorumlanmakta ve örnek çalışmalar yapılmaktadır.

Kimler Katılabilir

Müşteri şikayetlerini anlamak, değerlendirmek ve çözüm yolları geliştirmekle görevli müşteri temsilci personelleri yada alakalı görevlerde bulunan personeller.

Ödeme Bilgileri

Cari yıl dahil aidat borcu olmayan üyelerimiz için eğitim ücreti (%30 indirimli) : 147 TL

Cari yıl ve üstü aidat borcu bulunan üyelerimiz için eğitim ücreti; 210 TL

TMMOB Üyeleri için Eğitim Ücreti; 210 TL

Dış Katılımcılar için Eğitim Ücreti: 210 TL

Eğitime kesin kaydın oluşturulması için sanal post üzerinden eğitim bedelinin ödenmesi gerekmektedir.