Eğitim Hakkında
Çevrimiçi Eğitim Açıklaması: Eğitim ZOOM platformu aracılığıyla online eğitim olarak gerçekleştirilecektir. Online eğitimimiz günlük ortalama 3-5 oturum olarak yapılacak olup, oturumlar arasında aralar verilecektir. Online eğitim katılım bağlantısı eğitimden önce kayıt yaptırdığınız mail adresinize gönderilecektir. Tanımlanan eğitim süresinin tamamına katılım zorunludur. Online eğitim katılım süreleri MMO yöneticisi tarafından denetlenecek olup, katılım şartlarını yerine getiren katılımcılara katılım belgesi düzenlenecektir.
Eğitim Adı: Mühendisler Için Satış Yönetimi (Çevrimiçi Eğitim)
Eğitimin Hedefi: Satış mühendisi, şirketlerin satış departmanlarında görev alan, ürün ve hizmetlerin teknik konularına hakim ve aynı zamanda satış ve iletişim becerisi yüksek olan çalışanlardır. Satış mühendisleri, şirketlerin can damarı olan ve nakit akışını sağlayan “satışın” yönetimindedirler. Bu anlamda görevleri arasından potansiyel müşterilerle iletişim kurmak, ziyaretler gerçekleştirmek, onların istek ve ihtiyaçlarını doğru anlamak ve aktarmak, mevcut müşterilerde derinleşmek ve ilişki yönetimi yer almaktadır. Bu görevleri yerine getirebilmek için bir satış mühendisinin hem mühendis yetkinliklerine hem de usta bir satış profesyoneli yetkinliklerine sahip olması gerekmektedir. Peki bu usta satış profesyoneli satış yetkinlikleri nelerdir?
· İkna kabiliyeti
· Kendini doğru ifade edebilme yeteneği
· İletişim becerisi
· Güçlü soru sorma becerisi
· Etkin dinleme becerisi
· Değeri sunabilme becerisi
· Sunum becerileri
· Takım ve ekip yönetimi
· Hızlı karar alma
· Müzakere becerisi
· Ticari bakış açısı Satışın, pazarlamanın, satışın doğasının ve yeni dönem pazarlar ile yeni dönem tüketici kalıplarının anlatıldığı bu eğitim programının amacı mühendis kökenli satış personellerinin yetkinliklerinin artırılmasına yönelik bilgi ve becerileri uygulamalı ve interaktif bir ortamda vermektir.
Eğitimin Kazanımları:
• Satışın dinamiklerini deneyimleyip keşfederler.
• Satış konusunda bilgi ve becerilerini uygulamalı olarak geliştirirler.
• Satışın ruhunu ve özünü inceleyerek, bunu her tür satışa uyarlayabilmeyi öğrenirler.
• Müşteri ve sonuç odaklı tutum/davranış geliştirirler.
• İnsan ve ilişki yönetimi becerilerini geliştirirler.
• Güçlü soru sorma becerisi elde ederler.
• Modern pazarlama stratejilerini iş modellerinde uygulayabilirler.
Eğitimin Yöntemi: ZOOM uygulaması üzerinden çevrimiçi ve teorik olarak yapılacak eğitimde katılımcıların derse katılımını arttırıcı bireysel ve grup çalışmaları yaptırılacaktır.
Tarih: 15-16-17 Kasım 2024 (3 Gün)
Eğitim Saatleri: 15 Kasım 2024 tarihinde saat: 19.00-22.00 saatleri arasında
16-17 Kasım2024 tarihlerinde 10.00-16.00 saatleri arasında yapılacaktır.(Çevrimiçi Eğitim Günde 3-5 Saat, Toplamda 15 Saat Olarak Yapılacaktır.)
Eğitmen: Koray İNAN (Linkedin Hesabı: https://www.linkedin.com/in/korayinan/?originalSubdomain=tr)
Belgelendirme: Eğitimin tamamına katılanlara "Eğitim Katılım Sertifikası" düzenlenecektir.
Eğitim İçeriği
Satış Ve Kar Merkezi Olmak Ne Demek?
Üründen Değere Satış Profesyonelinin Gelişim Süreci.
Yeni Ekonomide Satış:
-“Değeri Sun”
– “Deneyim Yarat”
– “Dijitale Dönüşüm Sağla”
Bir Satış Profesyonelinin Yetkinlik Seti Nedir?
Neden Satın Alırız?
Değişen Paradigmalar, Değişen
Dünya Ve Satış Stratejilerine Etkileri
Paradigma, Değerler Ve Bireysel
Güç Analizi Uygulaması
Motivasyon Kaynakların Neler?
Ürün Ve Hizmet Değer Önermesi Atölyesi
Satın Alma Ve Karar Vermenin Sırları Nedir?
Davranış Modelleri Ve Müşteri Tipleri
Ürün Veya Hizmetin Yaşam Döngüsü Ve Profil Davranışları Nedir?
Satış Ve İkna Metodolojisi
Efektif Bir Satış Süreci Nasıl Planlanır?
Sales Funnel Uygulaması Örnekleri
Hedef Belirlemek
Planlama
Satış Portföyü Oluşturma
Satışta Soğuk Ve Sıcak Arama
Hedefe Yönelik Data Ve Takip Formları Oluşturma
Teklif Süreci İtirazları Karşılama
Satış Kapama Teknikleri
Müşteri Ziyaretleri Ölçümü Ve Raporlaması
Telefonda Etkili Satış Becerileri
Satış Performansı Kriterleri Ve Ölçümü
Satışta Algının Kapıları
Yeniden Çerçeveleme
İhtiyaç Analizi Ve Kişisel Bağ Kurma Deneyim Sunma Sanatı
Güven Verme Sanatı Müzakere Süreci Yönetimi İtiraz Karşılama Teknikleri Satışı Kapama Şikayet Yönetimi Performans Yönetimi
Ekibini Tanımak
Ekibine Satış Koçluğu
Satış Koçluğu Metodolojisi Ve Uygulamaları
Sahada Gerçek Satış Koçluğu Örnekleri Ve Uygulamaları
Hedef Belirlemek Satışın Matematiği
Kilit Performans Göstergeleri K.P.I Ve Davranışların Ölçümlenmesi
Performans Değerlendirme
Kar/Zarar Analizi Prim Ve Kota Sistemlerinin Kurulması Ve Uygulaması
Performans Yönetimi Uygulamaları
Performans İçin Yeni Yaklaşımlar Ve Uygulama Örnekleri
Kimler Katılabilir
• Satış ve pazarlama departmanlarında çalışan profesyoneller
• Ekip yöneten profesyoneller
• Firma yönetim kadrosu ve üst yönetim
• Satış gerçekleştiren mühendisler
• Satış konusunda kendini geliştirmek isteyen profesyoneller.
Ödeme Bilgileri
Cari yıl dahil aidat borcu olmayan üyelerimiz için eğitim ücreti (%30 indirimli) : 2.300 TL
Cari yıl ve üstü aidat borcu bulunan üyelerimiz için eğitim ücreti; 3.300 TL
TMMOB Üyeleri için Eğitim Ücreti; 3.300 TL
Dış Katılımcılar için Eğitim Ücreti: 4.000 TL
Eğitime Kesin kaydın oluşturulması için sanal pos üzerinden eğitim bedelinin ödenmesi gerekmektedir.
*Belirlenen ücretler KDV' den muaf tutulmakta olup, sanal pos ödemesi karşılığında makbuz düzenlenmektedir.
Sicil numaranızı bilmiyor musunuz?
Öğrenmek için tıklayınız.