Eğitim Hakkında
PPAP - Ürün Onay Süreci -- Çevrimiçi Eğitim (1 Gün)
Tarih: 17 Şubat 2025; 09.30-16.30
Eğitmen: Halit Menemenlioğlu
**Eğitimimiz çevrimiçi ZOOM programı üzerinden gerçekleştirilmektedir.
Eğitim İçeriği
ATF 16949 konusunda sistemi olan veya kuracak kuruluşlar için, referans kitaplar içinde yer alan PPAP (Production Part Appvoval Process) kitabında belirtilen gerekliliklerin tanıtılması amaçlanmaktadır.
Eğitimde katılımcılara ürün onay süreci ve dokümantasyonu ile ilgili bilgiler verilecektir. Katılımcıların kendilerinin ve tedarikçilerinin ürün ve üretim sürecini nasıl onaylamaları gerektiği yanında müşterilerinden ürün onaylarının nasıl alacakları konusundaki yetkinliklerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir.
Eğitimde konular, gerçeğe uygun uygulama örnekleri ve grup çalışmaları ile tartışılır.
Eğitimin İçeriği
Ürün Onay Prosesi IATF 16949:2016
• PPAP Sunumu
• Müşteri özel şartları
Proses şartları
• PPAP proses şartları
• PPAP şartları
• Müşterinin bilgilendirilmesi
• Müşteriye sunuş
• Sunuş seviyeleri
• Parça sunuş durumu
• Kayıtların saklanması
Kimler Katılabilir
Üretim ve hizmet sektöründe şirket ve bölüm yöneticileri, süreç yönetimi ve sürekli İyileştirme sorumluları, kalite kontrol ve parça kabul sorumluları ve ilk seferde- hatasız onay ile ilk onay parçasının bitirilmesi konusunda farkındalık sahibi olmak isteyen tüm personeller katılım sağlayabilir.
Ödeme Bilgileri
Eğitime kesin kaydın oluşturulabilmesi için, Kayıt Ol sekmesinden ön kayıt işlemini gerçekleştirmeniz ve ardından sanal POS üzerinden eğitim ücretini ödemeniz gerekmektedir. |
Belirlenen ücretler KDV'den muaf tutulmakta olup, sanal POS üzerinden gerçekleştirilen ödemenin ardından makbuz düzenlenmektedir. |
Planlanan eğitimlerimizde yeterli talep oluşmadığı durumlarda erteleme yapılabilmektedir. |
Bu durumda, eğitime yeni tarihte katılabilir veya ücret iadesi talep edebilirsiniz. |
Firma katılımları için ödeme bilgileri ; |
Aynı firmadan katılım, en fazla 4 kişi ile sınırlıdır. |
Eğitim ücretinin aşağıda belirtilen banka hesabına yatırılmasının ardından, ödeme dekontunun seminer-izmir@mmo.org.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir. |
Ödeme açıklamasında kurs adı ve katılımcı isimlerinin belirtilmesi zorunludur. |
Tüm eğitimlerimiz KDV'den muaf olup, ödemeler banka hesaplarımız aracılığıyla tahsil edilecek ve karşılığında Alındı Makbuzu düzenlenecektir. |
BANKA: T.İŞ BANKASI (ANKARA) YENİŞEHİR ŞUBESİ (4218) |
Hesap Adı: TMMOB MAKİNA MÜHENDİSLERİ ODASI GENEL MERKEZİ |
HESAP NO: 5994015 |
IBAN : TR 69 0006 4000 0014 2185 9940 15 |
Sicil numaranızı bilmiyor musunuz?
Öğrenmek için tıklayınız.