Ürün Onay Süreci (Ppap) -- Çevrimiçi Eğitim Sanal Sınıf 24 Şubat 2022 Perşembe 09:30 Çevrimiçi Eğitimler
1 / 16
Eğitim Hakkında

Tarih: 24 Şubat 2022; 09.30 -16.30
Eğitmen:
Halit Menemenlioğlu

Eğitim İçeriği

IATF 16949 konusunda sistemi olan veya kuracak kuruluşlar için, referans kitaplar içinde yer alan PPAP (Production Part Appvoval Process) kitabında belirtilen gerekliliklerin tanıtılması amaçlanmaktadır.

Eğitimde katılımcılara ürün onay süreci ve dokümantasyonu ile ilgili bilgiler verilecektir. Katılımcıların kendilerinin ve tedarikçilerinin ürün ve üretim sürecini nasıl onaylamaları gerektiği yanında müşterilerinden ürün onaylarının nasıl alacakları konusundaki yetkinliklerinin geliştirilmesi hedeflenmektedir.

Eğitimde konular, gerçeğe uygun uygulama örnekleri ve grup çalışmaları ile tartışılır.

Eğitimin İçeriği

Ürün Onay Prosesi IATF 16949:2016
• PPAP Sunumu
• Müşteri özel şartları

Proses şartları
• PPAP proses şartları
• PPAP şartları
• Müşterinin bilgilendirilmesi
• Müşteriye sunuş
• Sunuş seviyeleri
• Parça sunuş durumu
• Kayıtların saklanması

Kimler Katılabilir

Üretim ve Hizmet Sektöründe Şirket ve Bölüm Yöneticileri, Süreç Yönetimi ve Sürekli İyileştirme sorumluları, kalite kontrol ve parça kabul sorumluları ve ilk seferde- hatasız onay ile ilk onay parçasının bitirilmesi konusunda farkındalık sahibi olmak isteyen tüm personel.

Ödeme Bilgileri

Önkayıt ve Kayıt:

*İndirimli ücret aidat borcu bulunmayan üyelerimize uygulanmaktadır.

*Seminerimizde aynı firmadan 3 kişi ve üzeri katılımlarda dış katılımcı eğitim ücretinde kişi başı %20 indirim uygulanır. Aynı firmadan katılım 4 kişi ile sınırlıdır.

Portal üzerinden Kayıt ve Ödeme:

*Firmadan toplu katılımda bulunmuyorsanız; Kayıt ol sekmesini onaylamanız ve ön kayıt işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Ön kaydınızın tamamlamanız sonrasında kesin kayıt işleminin tamamlanması için, ekrana gelen Sanal POS ile veya aşağıda belirtilen hesaplarımıza ödemenizi yapmanız gerekmektedir. (Ödeme açıklamasında kurs adı ve katılımcı ismi belirtilmelidir.

Firmalardan Toplu Katılımlarda Kayıt ve Ödeme

*Firmadan toplu katılım gerçekleştirecekseniz; önkayır içi Kayıt formunu  doldurarak ikm-izmir@mmo.org.tr ,  egitim-izmir@mmo.org.tr  iletilmesi gereklidir.

*Kesin kayıt için eğitim ücretinin aşağıda belirtilen banka hesabına yatırarak banka dekontunun aynı  e-posta adreslerine iletilmesi gereklidir.

*Yapı Kredi Ankara Şubesi 929-92110663 no’lu banka hesabımız -IBAN TR 73 0006 7010 0000 0092 1106 63)

*Kaydınızın  eğitimden en geç 3 gün öncesinde tamamlanmalıdır.

*Eğitimin bir gün önce eğitim doküman ile eğitime katılım bağlantısı e-posta ile gönderilecektir.  

*Eğitimlerimiz Online ZOOM programı üzerinden interaktif şekilde gerçekleştirileceğinden aynı mekandan toplu  katılımlarda sesin yankılanmasını engellemek için;  mikrofonlu kulaklık kullanılması uygun olacaktır. 

*Planlanan eğitimlerimizin tarihlerinde; kontenjan durumuna göre değişikliğe gidilebilmektedir.


KAYIT FORMU İÇİN TIKLAYINIZ  

Bağlantıyı Farklı Kaydet İle İndiriniz.