Depo Ve Stok Yönetimi -- Çevrimiçi Eğitim Sanal Sınıf 7 Mart 2022 Pazartesi 09:30 Çevrimiçi Eğitimler
3 / 16
Eğitim Hakkında

Tarih: 07-08 Mart 2022 ; 09.30-16.30
Eğitmen: Bahar Er

Eğitim İçeriği

Eğitim İçeriği:

Depo yönetimi gereksinimlerin saptanması, planlanması, satınalma ve özellikle de stok yönetimi gibi pek çok sürecin kesişim noktasında yer alan önemli bir faaliyet alanıdır. Etkin ve verimli bir şekilde tasarımında, yerlerinin seçimi, sayılarının belirlenmesi, çalışma prensipleri önemli bir role sahiptir. Seminerde depo ve stok yönetimi birlikte ele alınacaktır.

Seminer Akışı:

• Depo Tanımı ve Depo Çeşitleri

• Envanter Tanımı ve Envanter Maliyetleri

• Depo Operasyonları

• Stok Devir Hızı, ABC Analizi, FIFO-LIFO

• Depo Maliyetleri ve Ekipmanları

• Depo Bilgi Teknolojileri ve Otomatik Tanımlama

• Depo Performans Kriterleri ve Depoda Ergonomi

• Stok nedir?

• Stok kontrol yöntemleri •

MRP ve malzeme kimlik kartları

• Stok kontrol yöntemi olarak KANBAN

• Stok performans kriterleri

• Atölye Çalışması

• Eğitimin Değerlendirmesi

Kimler Katılabilir

Satınalma, üretim Planlama ve stok alanında çalışan ve envanter ile uğraşan tüm birim yönetici ve çalışanları

Ödeme Bilgileri

Önkayıt ve Kayıt:

*İndirimli ücret aidat borcu bulunmayan üyelerimize uygulanmaktadır.

*Seminerimizde aynı firmadan 3 kişi ve üzeri katılımlarda dış katılımcı eğitim ücretinde kişi başı %20 indirim uygulanır. Aynı firmadan katılım 4 kişi ile sınırlıdır.

Portal üzerinden Kayıt ve Ödeme:

*Firmadan toplu katılımda bulunmuyorsanız; Kayıt ol sekmesini onaylamanız ve ön kayıt işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Ön kaydınızın tamamlamanız sonrasında kesin kayıt işleminin tamamlanması için, ekrana gelen Sanal POS ile veya aşağıda belirtilen hesaplarımıza ödemenizi yapmanız gerekmektedir. (Ödeme açıklamasında kurs adı ve katılımcı ismi belirtilmelidir.

Firmalardan Toplu Katılımlarda Kayıt ve Ödeme

*Firmadan toplu katılım gerçekleştirecekseniz; önkayır içi Kayıt formunu  doldurarak ikm-izmir@mmo.org.tr ,  egitim-izmir@mmo.org.tr  iletilmesi gereklidir.

*Kesin kayıt için eğitim ücretinin aşağıda belirtilen banka hesabına yatırarak banka dekontunun aynı  e-posta adreslerine iletilmesi gereklidir.

*Yapı Kredi Ankara Şubesi 929-92110663 no’lu banka hesabımız -IBAN TR 73 0006 7010 0000 0092 1106 63)

*Kaydınızın  eğitimden en geç 3 gün öncesinde tamamlanmalıdır.

*Eğitimin bir gün önce eğitim doküman ile eğitime katılım bağlantısı e-posta ile gönderilecektir.  

*Eğitimlerimiz Online ZOOM programı üzerinden interaktif şekilde gerçekleştirileceğinden aynı mekandan toplu  katılımlarda sesin yankılanmasını engellemek için;  mikrofonlu kulaklık kullanılması uygun olacaktır. 

*Planlanan eğitimlerimizin tarihlerinde; kontenjan durumuna göre değişikliğe gidilebilmektedir.


KAYIT FORMU İÇİN TIKLAYINIZ  

Bağlantıyı Farklı Kaydet İle İndiriniz.