Hackathon Sanal Sınıf 1 Nisan 2022 Cuma 19:00 Sosyal Etkinlikler
10 / 1000
Eğitim Hakkında

Makina Mühendisleri Odası ve Başlangıç Noktası iş birliğinde düzenlenecek olan #Hack4MMO hackathon serisinin üçüncüsü sanayide dijital dönüşüm başlığında farklı odak sorunlarına kalıcı ve katma değerli dijital projeler geliştirmesi hedeflenmektedir.

Sanayide dijital dönüşüm, iklim değişikliği ve sürdürülebilirlik, üretim teknolojileri  ve benzeri birçok konuya odaklanılacak olan bu hackathonda katılımcıların yerel yönetimlerdeki sorunlara kalıcı ve katma değerli çözümler geliştirmesi hedefleniyor.

#Hack4MMO hackathonu sürecinde sanayide dijital dönüşümün, yeni teknolojilerinin bilinirliğinin artırılması ve bu alanda projelerin zenginleştirilmesi başta olmak üzere aşağıdaki amaçların gerçekleştirilmesi hedeflenmektedir.

  • Katılımcıların odak sorunlara yönelik çözümler geliştirmesi
  • Sanayide dijital dönüşümün geliştirilmesi
  • Farklı yetkinliklerdeki bireylerin bir topluluk olması ve ağ oluşturması
  • Projelerin ihtiyaçlarına yönelik potansiyel iş ortakları, yatırımcılar ve paydaşlar ile tanışma ortamının sağlanması.

Yayın Akışı

-01.04.2022   19.00 Açılış Yayını

-03.04.2022   23.59'da proje gönderimi sonlanacaktır.

-05.04.2022   19.00 Pitch Day Yayını-Katılımcı Sunumları

-06.04.2022   19.00 Demo Day Yayını-Dereceye Giren Yarışmacıların İlanı



Eğitim İçeriği

ÖDÜLLER:

Birinci olan kişi ya da takıma 5.000 TL

İkinci olan kişi ya da takıma 2.500 TL

Üçüncü olan kişi ya da takıma 1.500 TL şeklindedir.

  • Yarışmaya bireysel ya da takımınızla birlikte katılabilirsiniz.
  • Bu etkinlik sırasında MMO tüm teknik sürecin takipçisi olacaktır. Ayrıca MMO mentör-mentee görüşmeleri ile yarışmacıların sorularını yanıtlamayı ve proje oluşturma aşamalarında yarışmacılara destek olmayı hedeflemektedir.
  • Son kayıt tarihi 29 Mart olup, kayıt alımı saat 23.59'da sona erecektir. Etkinliğe kayıt yaptırmayan katılımcıların proje göndermeleri durumunda projeleri değerlendirmeye alınmayacaktır.

Kimler Katılabilir

Herkes