Mühendisler İçin Satış Yönetimi Sertifika Programı Sanal Sınıf 3 Haziran 2022 Cuma 19:00 Çevrimiçi Eğitimler
0 / 20
Eğitim Hakkında

Çevrimiçi Eğitim Açıklaması: Eğitim ZOOM platformu aracılığıyla online eğitim olarak gerçekleştirilecektir. Online eğitimimiz günlük ortalama 3-5 oturum olarak yapılacak olup, oturumlar arasında aralar verilecektir. Online eğitim katılım bağlantısı eğitimden önce kayıt yaptırdığınız mail adresinize gönderilecektir. Tanımlanan eğitim süresinin tamamına katılım zorunludur. Online eğitim katılım süreleri MMO yöneticisi tarafından denetlenecek olup, katılım şartlarını yerine getiren katılımcılara katılım belgesi düzenlenecektir.

Eğitim Adı: Mühendisler Için Satış Yönetimi (Çevrimiçi Eğitim)

Eğitimin Hedefi: Satış mühendisi, şirketlerin satış departmanlarında görev alan, ürün ve hizmetlerin teknik konularına hakim ve aynı zamanda satış ve iletişim becerisi yüksek olan çalışanlardır. Satış mühendisleri, şirketlerin can damarı olan ve nakit akışını sağlayan “satışın” yönetimindedirler. Bu anlamda görevleri arasından potansiyel müşterilerle iletişim kurmak, ziyaretler gerçekleştirmek, onların istek ve ihtiyaçlarını doğru anlamak ve aktarmak, mevcut müşterilerde derinleşmek ve ilişki yönetimi yer almaktadır. Bu görevleri yerine getirebilmek için bir satış mühendisinin hem mühendis yetkinliklerine hem de usta bir satış profesyoneli yetkinliklerine sahip olması gerekmektedir. Peki bu usta satış profesyoneli satış yetkinlikleri nelerdir?

· İkna kabiliyeti

· Kendini doğru ifade edebilme yeteneği

· İletişim becerisi

· Güçlü soru sorma becerisi

· Etkin dinleme becerisi

· Değeri sunabilme becerisi

· Sunum becerileri

· Takım ve ekip yönetimi

· Hızlı karar alma

· Müzakere becerisi

· Ticari bakış açısı Satışın, pazarlamanın, satışın doğasının ve yeni dönem pazarlar ile yeni dönem tüketici kalıplarının anlatıldığı bu eğitim programının amacı mühendis kökenli satış personellerinin yetkinliklerinin artırılmasına yönelik bilgi ve becerileri uygulamalı ve interaktif bir ortamda vermektir.

Eğitimin Kazanımları:

• Satışın dinamiklerini deneyimleyip keşfederler.

• Satış konusunda bilgi ve becerilerini uygulamalı olarak geliştirirler.

• Satışın ruhunu ve özünü inceleyerek, bunu her tür satışa uyarlayabilmeyi öğrenirler.

• Müşteri ve sonuç odaklı tutum/davranış geliştirirler.

• İnsan ve ilişki yönetimi becerilerini geliştirirler.

• Güçlü soru sorma becerisi elde ederler.

• Modern pazarlama stratejilerini iş modellerinde uygulayabilirler.

Eğitimin Yöntemi: ZOOM uygulaması üzerinden çevrimiçi ve teorik olarak yapılacak eğitimde katılımcıların derse katılımını arttırıcı bireysel ve grup çalışmaları yaptırılacaktır.

Tarih: 03-04-05 Haziran 2022 (3 Gün)

Eğitim Saatleri:  03 Haziran 2022 tarihinde saat: 19.00-22.00 saatleri arasında

04-05 Haziran 2022  tarihlerinde 10.00-16.00   saatleri arasında yapılacaktır. a yapılacaktır.(Çevrimiçi Eğitim Günde 3-5  Saat, Toplamda 15 Saat Olarak Yapılacaktır.)

Eğitmen: Koray İNAN (Linkedin Hesabı: https://www.linkedin.com/in/korayinan/?originalSubdomain=tr)

Belgelendirme: Eğitimin tamamına katılanlara "Eğitim Katılım Sertifikası" düzenlenecektir.

Eğitim İçeriği

Satış Ve Kar Merkezi Olmak Ne Demek?

Üründen Değere Satış Profesyonelinin Gelişim Süreci.

Yeni Ekonomide Satış:

-“Değeri Sun”

– “Deneyim Yarat”

– “Dijitale Dönüşüm Sağla”

Bir Satış Profesyonelinin Yetkinlik Seti Nedir?

Neden Satın Alırız?

Değişen Paradigmalar, Değişen

Dünya Ve Satış Stratejilerine Etkileri

Paradigma, Değerler Ve Bireysel

Güç Analizi Uygulaması

Motivasyon Kaynakların Neler?

Ürün Ve Hizmet Değer Önermesi Atölyesi

Satın Alma Ve Karar Vermenin Sırları Nedir?

Davranış Modelleri Ve Müşteri Tipleri

Ürün Veya Hizmetin Yaşam Döngüsü Ve Profil Davranışları Nedir?

Satış Ve İkna Metodolojisi

Efektif Bir Satış Süreci Nasıl Planlanır?

Sales Funnel Uygulaması Örnekleri

Hedef Belirlemek

Planlama

Satış Portföyü Oluşturma

Satışta Soğuk Ve Sıcak Arama

Hedefe Yönelik Data Ve Takip Formları Oluşturma

Teklif Süreci İtirazları Karşılama

Satış Kapama Teknikleri

Müşteri Ziyaretleri Ölçümü Ve Raporlaması

Telefonda Etkili Satış Becerileri

Satış Performansı Kriterleri Ve Ölçümü

Satışta Algının Kapıları

Yeniden Çerçeveleme

İhtiyaç Analizi Ve Kişisel Bağ Kurma Deneyim Sunma Sanatı

Güven Verme Sanatı Müzakere Süreci Yönetimi İtiraz Karşılama Teknikleri Satışı Kapama Şikayet Yönetimi Performans Yönetimi

Ekibini Tanımak

Ekibine Satış Koçluğu

Satış Koçluğu Metodolojisi Ve Uygulamaları

Sahada Gerçek Satış Koçluğu Örnekleri Ve Uygulamaları

Hedef Belirlemek Satışın Matematiği

Kilit Performans Göstergeleri K.P.I Ve Davranışların Ölçümlenmesi

Performans Değerlendirme

Kar/Zarar Analizi Prim Ve Kota Sistemlerinin Kurulması Ve Uygulaması

Performans Yönetimi Uygulamaları

Performans İçin Yeni Yaklaşımlar Ve Uygulama Örnekleri

Kimler Katılabilir

• Satış ve pazarlama departmanlarında çalışan profesyoneller

• Ekip yöneten profesyoneller

• Firma yönetim kadrosu ve üst yönetim

• Satış gerçekleştiren mühendisler

• Satış konusunda kendini geliştirmek isteyen profesyoneller.

Ödeme Bilgileri

Cari yıl dahil aidat borcu olmayan üyelerimiz için eğitim ücreti (%30 indirimli) : 700 TL

Cari yıl ve üstü aidat borcu bulunan üyelerimiz için eğitim ücreti; 100 TL

TMMOB Üyeleri için Eğitim Ücreti; 100 TL

Dış Katılımcılar için Eğitim Ücreti: 1200 TL (KDV DAHİL)

Eğitime Kesin kaydın oluşturulması için sanal pos üzerinden eğitim bedelinin ödenmesi gerekmektedir.

*TMMOB Üyeleri için belirlenen ücretler KDV' den muaf tutulmakta olup, sanal pos ödemesi karşılığında makbuz düzenlenmektedir. Fatura talep edilmesi durumunda eğitim ücreti +%18 KDV ödenmesi gerekmektedir.