Ürün Onay Süreci (Ppap) -- Çevrimiçi Eğitim Sanal Sınıf 21 Aralık 2022 Çarşamba 09:30 Çevrimiçi Eğitimler
0 / 16
Eğitim Hakkında

Tarih: 21 Aralık  2022; 09.30 -16.30

Eğitmen: Halit Menemenlioğlu

Eğitmen Özgeçmişi: http://mmoizmir.org/?page_id=7161

Eğitim İçeriği

Ürün Onay Prosesi IATF 16949:2016
• PPAP Sunumu
• Müşteri özel şartları

Proses şartları
• PPAP proses şartları
• PPAP şartları
• Müşterinin bilgilendirilmesi
• Müşteriye sunuş
• Sunuş seviyeleri
• Parça sunuş durumu
• Kayıtların saklanması

Kimler Katılabilir

Üretim ve Hizmet Sektöründe Şirket ve Bölüm Yöneticileri, Süreç Yönetimi ve Sürekli İyileştirme sorumluları, kalite kontrol ve parça kabul sorumluları ve ilk seferde- hatasız onay ile ilk onay parçasının bitirilmesi konusunda farkındalık sahibi olmak isteyen tüm personel.

Ödeme Bilgileri

Önkayıt ve Kayıt:

*İndirimli ücret aidat borcu bulunmayan üyelerimize uygulanmaktadır.

*TMMOB Üyeleri için belirlenen ücretler KDV' den muaf tutulmakta olup, sanal pos ödemesi karşılığında makbuz düzenlenmektedir. Fatura talep edilmesi durumunda eğitim ücreti +%18 KDV ödenmesi gerekmektedir.

*Seminerimizde aynı firmadan 3 kişi ve üzeri katılımlarda dış katılımcı eğitim ücretinde kişi başı %15 indirim uygulanır. Aynı firmadan katılım 4 kişi ile sınırlıdır.

Portal üzerinden Kayıt ve Ödeme:

*Firmadan toplu katılımda bulunmuyorsanız; Kayıt ol sekmesini onaylamanız ve ön kayıt işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Ön kaydınızın tamamlamanız sonrasında kesin kayıt işleminin tamamlanması için, ekrana gelen Sanal POS ile veya aşağıda belirtilen hesaplarımıza ödemenizi yapmanız gerekmektedir. (Ödeme açıklamasında kurs adı ve katılımcı ismi belirtilmelidir.

Firmalardan Toplu Katılımlarda Kayıt ve Ödeme

*Firmadan toplu katılım gerçekleştirecekseniz; önkayır içi Kayıt formunu  doldurarak ikm-izmir@mmo.org.tr ,  egitim-izmir@mmo.org.tr  iletilmesi gereklidir.

*Kesin kayıt için eğitim ücretinin aşağıda belirtilen banka hesabına yatırılarak, banka dekontunun aynı  e-posta adreslerinegönderilmesi gereklidir.

*Yapı Kredi Ankara Şubesi 929-92110663 no’lu banka hesabımız -IBAN TR 73 0006 7010 0000 0092 1106 63)

*Kaydınızın  eğitimden en geç 3 gün öncesinde tamamlanmalıdır.

*Eğitimin bir gün önce eğitim dokümanı ile eğitime katılım bağlantısı e-posta ile gönderilecektir.  

*Eğitimlerimiz Online ZOOM programı üzerinden interaktif şekilde gerçekleştirileceğinden aynı mekandan toplu  katılımlarda sesin yankılanmasını engellemek için;  mikrofonlu kulaklık kullanılması uygun olacaktır. 

*Planlanan eğitimlerimizin tarihlerinde; kontenjan durumuna göre değişikliğe gidilebilmektedir.


KAYIT FORMU İÇİN TIKLAYINIZ  

Bağlantıyı Farklı Kaydet İle İndiriniz.