Etkinlik Hakkında
Makina Mühendisleri Odası ve Başlangıç Noktası iş birliğinde düzenlenecek olan #Hack4MMO hackathon serisinin ikincisinde OSB'lerin farklı odak sorunlarına kalıcı ve katma değerli dijital projeler geliştirmesi hedeflenmektedir.
OSB'lerdeki firmaların dijital dönüşüm, teknoloji hazırlık düzeyi, istihdam, finansal yetersizlik ve benzeri birçok konuya odaklanılacak olan bu hackathonda katılımcıların OSB alanındaki sorunlara kalıcı ve katma değerli çözümler geliştirmesi hedefleniyor.
#Hack4MMO hackathonu sürecinde OSB'lerde dijital dönüşümün, yeni teknolojilerinin bilinirliğinin artırılması ve bu alanda projelerin zenginleştirilmesi başta olmak üzere aşağıdaki amaçların gerçekleştirilmesi hedeflenmektedir.
· Katılımcıların odak sorunlara yönelik çözümler geliştirmesi
· Sanayide dijital dönüşümün geliştirilmesi
· Farklı yetkinliklerdeki bireylerin bir topluluk olması ve ağ oluşturması
· Projelerin ihtiyaçlarına yönelik potansiyel iş ortakları, yatırımcılar ve paydaşlar ile tanışma ortamının sağlanması.
Yayın Akışı
-4.6.2021 19.00 Açılış Yayını
-5.6.2021 11.00 Açılış Yayını
13.00 OSB'lerin Sorunlarının Anlatılması Webinar Yayını
14.30 Sunum Hazırlama Webinar Yayını
-6.6.2021 11.00 Açılış Yayını
13.30 Dijital Dönüşüm Süreçleri Webinar Yayını
14.30 Ürün Yönetimi Webinar Yayını
-6.6.2021 23.59'da proje gönderimi sonlanacaktır.
-8.6.2021 19.00 Pitch Day Yayını-Katılımcı Sunumları
**Ön değerlendirme 8.6.2021 tarihinde yapılacaktır.
-9.6.2021 19.00 Demo Day Yayını-Dereceye Giren Yarışmacıların İlanı
Etkinlik İçeriği
ÖDÜLLER:
Birinci olan kişi ya da takıma 5.000 TL
İkinci olan kişi ya da takıma 2.500 TL
Üçüncü olan kişi ya da takıma 1.500 TL şeklindedir.
- Yarışmaya bireysel ya da takımınızla birlikte katılabilirsiniz.
- Bu etkinlik esnasında MMO tüm teknik sürecin takipçisi olacaktır. Ayrıca MMO mentör-mentee görüşmeleri ile yarışmacıların sorularını yanıtlamayı ve proje oluşturma aşamalarında yarışmacılara destek olmayı hedeflemektedir.
- Son kayıt tarihi 3 Haziran olup, kayıt alımı saat 23.59'da sona erecektir. Etkinliğe kayıt yaptırmayan katılımcıların proje göndermeleri durumunda projeleri değerlendirmeye alınmayacaktır.