Mühendisler İçin Satış Yönetimi Sertifika Programı KADIKÖY İLÇE TEMSİLCİLİĞİ 10 Nisan 2020 Cuma 10:00 Sertifika Programları

Sertifika Programları

0 / 20
Eğitim Hakkında

Ülke Ve Toplum Yararları Doğrultusunda Kamu Ve Özel Sektör İşletmelerinde Çalışan Satış Mühendislerinin, Efektif Bir Satış Sürecinin “Planlanması”, “Yürütülmesi”, “Sonuçlandırılması” Ve “Değerlendirilmesi” Görevlerini Yerine Getirebilmeleri İçin Yetkinlik Düzeylerinin Ve Bilgi Birikimlerinin Geliştirilmesine Katkıda Bulunulması Amacı İle Düzenlenmektedir. 

Tarih: 10-11-12-18-19 Nisan 2020  Saat: 10.00-16.00

Sınav Tarihi: 19 Nisan 2020 Saat: 16.00

Eğitim İçeriği

  • Satış Ve Kar Merkezi Olmak Ne Demek?
  • Üründen Değere Satış Profesyonelinin Gelişim Süreci. 
  • Yeni Ekonomide Satış: “Değeri Sun” – “Deneyim Yarat” – “Dijitale Dönüşüm Sağla”
  • Bir Satış Profesyonelinin Yetkinlik Seti Nedir? 
  • Neden Satın Alırız?
  • Değişen Paradigmalar, Değişen Dünya Ve Satış Stratejilerine Etkileri      
  • Paradigma, Değerler Ve Bireysel Güç Analizi Uygulaması            
  • Motivasyon Kaynakların Neler?                   
  • Ürün Ve Hizmet Değer Önermesi Atölyesi
  • Satın Alma Ve Karar Vermenin Sırları Nedir?                                
  • Davranış Modelleri Ve Müşteri Tipleri                     
  • Ürün Veya Hizmetin Yaşam Döngüsü Ve Profil Davranışları Nedir?       
  • Satış Ve İkna Metodolojisi
  • Efektif Bir Satış Süreci Nasıl Planlanır?
    • Sales Funnel Uygulaması Örnekleri
    • Hedef Belirlemek
    • Planlama
    • Satış Portföyü Oluşturma
    • Satışta Soğuk Ve Sıcak Arama
    • Hedefe Yönelik Data Ve Takip Formları Oluşturma
    • Teklif Süreci
    • İtirazları Karşılama
    • Satış Kapama Teknikleri
    • Müşteri Ziyaretleri Ölçümü Ve Raporlaması
  • Telefonda Etkili Satış Becerileri
  • Satış Performansı Kriterleri Ve Ölçümü
  • Satışta Algının Kapıları
  • Yeniden Çerçeveleme
  • İhtiyaç Analizi Ve Kişisel Bağ Kurma
  • Deneyim Sunma Sanatı
  • Güven Verme Sanatı
  • Müzakere Süreci Yönetimi
  • İtiraz Karşılama Teknikleri
  • Satışı Kapama
  • Şikayet Yönetimi
  • Performans Yönetimi
  • Ekibini Tanımak
  • Ekibine Satış Koçluğu
  • Satış Koçluğu Metodolojisi Ve Uygulamaları
  • Sahada Gerçek Satış Koçluğu Örnekleri Ve Uygulamaları
  • Hedef  Belirlemek
  • Satışın Matematiği
    • Kilit Performans Göstergeleri
    • K.P.I Ve Davranışların Ölçümlenmesi
    • Performans Değerlendirme
    • Kar/Zarar Analizi
  • Prim Ve Kota Sistemlerinin Kurulması Ve Uygulaması
  • Performans Yönetimi Uygulamaları
Performans İçin Yeni Yaklaşımlar Ve Uygulama Örnekleri

Kimler Katılabilir

TMMOB Bileşeni Oda Üyeleri İçin:

  • Kurs Ücretini Yatırmış Olmak
  • Üye Ödenti Borcu Olmamak

Mühendis Olmayanlar İçin:

  • Yükseköğretim Kurulu Tarafından Kabul Edilen Yurt İçi Veya Yurt Dışındaki Yükseköğretim Kurumlarının 4 Yıllık Lisans Programından Mezun Olmak
Kurs Ücretini Yatırmış Olmak

Derslerin  % 90’ına katılım gösterenler,  program sonunda yapılacak sınavda 100 üzerinden en az 70 puan alanlar;

 Mühendisler İçin Satış Yönetimi Sertifika Programı Başarı Belgesi” alır,

Derslerin  % 90’ına katılım göstererek; program sonunda yapılacak sınavda başarısız olanlara   Mühendisler İçin Satış Yönetimi Sertifika Programı Katılım Belgesi” verilir.

Ödeme Bilgileri

TMMOB Üyesi İçin Eğitim+Belge Ücreti 1.300 TL

Dış Katılımcı İçin Eğitim+Belge Ücreti 1.600 TL