Depo Ve Stok Yönetimi -- Çevrimiçi Eğitim Sanal Sınıf 15 Ekim 2020 Perşembe 09:30 Çevrimiçi Eğitimler
5 / 15
Eğitim Hakkında

Tarih: 15-16 Ekim 2020; 09.30-16.30
Eğitmen: Bahar Er

Eğitim İçeriği

Eğitim İçeriği:
Depo yönetimi gereksinimlerin saptanması, planlanması, satınalma ve özellikle de stok yönetimi gibi pek çok sürecin kesişim noktasında yer alan önemli bir faaliyet alanıdır. Etkin ve verimli bir şekilde tasarımında, yerlerinin seçimi, sayılarının belirlenmesi, çalışma prensipleri önemli bir role sahiptir. Seminerde depo ve stok yönetimi birlikte ele alınacaktır.
Seminer Akışı:
• Depo Tanımı ve Depo Çeşitleri
• Envanter Tanımı ve Envanter Maliyetleri
• Depo Operasyonları
• Stok Devir Hızı, ABC Analizi, FIFO-LIFO
• Depo Maliyetleri ve Ekipmanları
• Depo Bilgi Teknolojileri ve Otomatik Tanımlama
• Depo Performans Kriterleri ve Depoda Ergonomi
• Stok nedir?
• Stok kontrol yöntemleri
• MRP ve malzeme kimlik kartları
• Stok kontrol yöntemi olarak KANBAN
• Stok performan kriterleri
• Atölye Çalışması
• Eğitimin Değerlendirmesi

Ödeme Bilgileri

Ön Kayıt:

Mevcut yıla ilişkin aidat yükümlülüğü olmayan Makina Mühendisleri Odası üyeleri ile aynı firmadan 3 kişi ve üzeri katılımlarda indirimli ücret uygulanır. Aynı firmadan katılım 4 kişi ile sınırlıdır.

Eğitim ön kayıt işleminin eğitimden 5 gün öncesinde tamamlanması gereklidir. 

Öncelikle  Kayıt ol sekmesini onaylamanız ve ön kayıt işlemini gerçekleştirmeniz gerekmektedir.

Planlanan eğitimlerimizin tarihlerinde kontenjan durumuna göre değişikliğe gidilebilmektedir.

Kesin Kayıt ve Ödeme:

İndirimli ücret aidat boru olmayan üyelerimize uygulanmaktadır

Kayıt ol sekmesini onaylamanız ve ön kaydınızı tamamlamanız sonrasında Kesin kayıt işleminin tamamlanması için, ekrana gelen Sanal POS ile veya aşağıda belirtilen hesaplarımıza ödemenizi yapmanız gerekmektedir. (Ödeme açıklamasında kurs adı ve katılımcı ismi belirtilmelidir. Kayıt formu  ve dekontun ikm-izmir@mmo.org.tr ,  egitim-izmir@mmo.org.tr adreslerine iletilmesi gereklidir.)

Kesin Kayıt için  eğitim ödemeleri eğitim tarihinden en geç 3 gün öncesinde tamamlanmalıdır.

(Yapı Kredi Ankara Şubesi 929-92110663 no’lu banka hesabımız -IBAN TR 73 0006 7010 0000 0092 1106 63)

Eğitim kesin kayıt işlemini gerçekleştirmeniz durumunda eğitimden bir gün önce eğitim doküman ile eğitime katılım bağlantısı e-posta ile gönderilecektir.  

Eğitimlerimiz Online ZOOM programı üzerinden interaktif şekilde gerçekleştirileceğinden katılımcıların mikrofonlu kulaklık kullanılması uygun olacaktır. 


KAYIT FORMU İÇİN TIKLAYINIZ