Müşteri İlişkileri Yönetimi (Crm) Sertifika Programı Sanal Sınıf 5 Mart 2021 Cuma 19:00 Çevrimiçi Eğitimler
4 / 50
Eğitim Hakkında

Çevrimiçi Eğitim Açıklaması: Eğitim ZOOM platformu aracılığıyla online eğitim olarak gerçekleştirilecektir. Online eğitimimiz günlük ortalama 3 oturum olarak yapılacak olup, oturumlar arasında aralar verilecektir.
Online eğitim katılım bağlantısı , kayıt yaptırdığınız mail adresinize, eğitim tarihinden 1 gün önce gönderilecektir.
Tanımlanan eğitim süresinin tamamına katılım zorunludur. Online eğitim katılım süreleri MMO yöneticisi tarafından denetlenecek olup, katılım şartlarını yerine getiren katılımcılara katılım belgesi düzenlenecektir.

Eğitim Adı:  Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Sertifika Programı (Çevrimiçi Eğitim)

Eğitimin Hedefi: 

İş hayatımızın her alanında gerek şirket içerisinde yöneticilerimizle veya çalışma arkadaşlarımızla; gerekse müşterilerimizle doğru, bilinçli ve hedefimize yönelik iletişim kurma becerisi başarımızla doğru orantılıdır. Doğru iletişim ve sürdürülebilir bir başarı için zor müşterilerle baş etmeyi, çatışmaları yönetebilmeyi ve şikayetleri karşılamayı beceri haline getirmemiz gereklidir. Müşteri ilişkileri yönetimi, değişen müşteri isteklerini müşterileri memnun edecek şekilde karşılama becerisi ile dijitalleşmeyi süreçlere dahil ederek veriler üzerinden analizlerle hizmetlerimizi farklılaştırmayı kapsar.

Bu eğitim ile müşteri odaklı davranabilmek için iletişim becerilerinizi artıracak yöntemleri, zor ve şikayetçi müşterilerle baş etme tekniklerini, dijitalleşmenin müşteri ilişkileri yönetimindeki önemini , size sağlayacağı faydaları ve iş süreçlerinizde nasıl yerleştireceğinizi dair uygulama örneklerini öğreneceksiniz.


Eğitimin Kazanımları: 


Eğitim süresince soru sorma becerilerinizi , kişilik tiplerine göre ve zor müşteri tiplerine göre müşterilerle nasıl doğru iletişim kurma becerinizi  geliştirecek ve müşteri ilişkilerinde dijitalleşmenin size sağlayacağı faydaları analiz edebileceksiniz.

Eğitimin Yöntemi: Zoom uygulaması üzerindençevrimiçi eğitim olarak gerçekleştirilecektir.

3 günlük bir eğitim serisi olup, her gün 3 saat, toplamda 9 saat online sunum ve soru cevap şeklinde olacaktır. Eğitimin ana konuları ‘’Müşteri Odaklılık’’, ‘’Zor Müşteri ile Baş Etmek’’ ve ‘’ CRM’de Dijitalleşme’’ başlıkları altında sunulacaktır.

Tarih: 05-06-07 Mart 2021 (3 Gün)


Eğitim Saatleri: 05 Mart 2021 tarihinde 19.00-22.00  saatleri arasında yapılacaktır.

06-07 Mart 021 tarihinde 10.00-13.00 saatleri  arasında yapılacaktır.


(Çevrimiçi Eğitim Günde 3 saat, Toplamda 9 Saat Olarak Yapılacaktır.)

Eğitmen: Levent TAŞKIN (Linkedin Hesabı: https://www.linkedin.com/in/levent-ta%C5%9Fk%C4%B1n-0a281444/)


Belgelendirme: Eğitimin tamamına katılanlara "Eğitim Katılım Sertifikası" düzenlenecektir. 


Eğitim İçeriği



Modül 1: Müşteri Odaklılık                      

Müşteri Odaklılık                                           

Müşteri Kimdir Ve Beklentileri Nelerdir                                              

İletişim Becerileri                                           

Soru Sorma Ve Görüşmeye Hazırlık Becerileri                                  

Çatışma Ve Çatışma Yönetimi   




Modül 2: Zor Müşteriyle Baş Etmek      

Zor Müşteriyle Baş Etmek                                                                                 

Kişilik Tiplerinin Analiz Testi                                                                              

Kişilik Tiplerine Göre İlişki Yönetimi                                                                      

Öfke Ve Öfkeli İnsanları Yönetmek                                                                      

Zor İnsan Tipleri Ve İletişim Yöntemleri                                                              

Şikayet Karşılama Teknikleri      


Modül 3: CRM’ De Dijitalleşmek

Crm'de Dijitalleşmenin Önemi                                 

Müşteri Beklentilerindeki Değişim Trendleri                                     

Müşteri İlişkileri Yönetiminde Dijitalleşme                                     

Crm Yazılımları Ve Beklentiler                                  

Müşteri Sadakati Ve Örnek Uygulamalar                                            

Crm Yazılımlarının Satış Ekibine Ve Şirkete Faydaları







                             


Kimler Katılabilir


Satış ve pazarlama alanında çalışanlar; satış sonrası hizmetler, teknik ve servis hizmetleri ile şikayet karşılama gibi müşteri hizmetlerinde çalışanlar; yöneticileri ve çalışma arkadaşları ile iletişimde zorluk yaşayanlar; liderlik ve yöneticilik becerilerini geliştirmek isteyen tüm mühendisler ve çalışanlar; zor müşterilerle baş etme becerisini geliştirmek ve işinde fark yaratmak isteyen müşteri memnuniyeti odaklı çalışanlar.

Ödeme Bilgileri

Cari yıl dahil aidat borcu olmayan üyeler için eğitim ücreti (%30 indirimli) : 360 TL

Cari yıl ve üstü aidat borcu bulunan üyeler için eğitim ücreti; 515 TL

TMMOB Üyeleri için Eğitim Ücreti; 515 TL

Dış Katılımcılar için Eğitim Ücreti: 650 TL (KDV DAHİL)

Eğitime kesin kaydın oluşturulması için sanal pos üzerinden eğitim bedelinin ödenmesi gerekmektedir.